torsdag den 26. juli 2012

Vacation

Imorgen tidlig smutter jeg afsted på ferie sammen med familien. Vi sætter kursen mod Italien og derefter Frankrig. 
Begge steder har vi lejet et hus for os selv, og med pool. Det bliver super lækkert! Som nævnt smutter jeg afsted imorgen tidlig, og kommer hjem igen d. 12/8. Så har jeg lige d. 13 at flade ud på og derefter starter jeg i skole igen d. 14. 
Har pga. pakkestress ikke fået lavet nogle planlagte indlæg, og er ikke sikker på at der er internet der hvor jeg skal hen. Men ser lige om jeg kan lave noget her til aften. Bare så i ikke klikker ind forgæves, hæhæ! 
Any ideas? 
//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere