lørdag den 25. august 2012

Tjo

Får lige pt. tiden til at gå med rengøring af værelset. Der skal nemlig være rent til imorgen hvor fødselsdagsbarnet, på 19 år vel og mærke, kommer på besøg!
Derfor render jeg rundt i et sæt tøj der er alt andet end fashionabelt. Hvis jeg siger afslapningsbukser og T-shirt med mickey mouse og morgenhår har jeg vist sagt nok. Men derfor skal i da ikke snydes for et outfit, næh nej!
Denne gang får pæne Maria nemlig lov til at pryde min bette blog, igen. For søren hvor ville jeg gerne eje hele hendes skab og hendes sans for mode!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere