onsdag den 12. september 2012

Blandede bolsjer

Jeg har haft jordes længste skoledag (sådan føles det hvert fald!). Vi skulle rigtigt have taget mål til studenterhuer, men det var åbenbart blevet aflyst, og er nu udskudt til en, indtilvidere, ukendt dato. Bum bum..
Men så er det jo godt, at jeg har to gode dage i sigte! Imorgen er der ingen lærer på skolen, og vi (eleverne) får derfor besøg af Det Rullende Universitet. Det er, som navnet antyder, universitetsstuderende fra Århus (Aarhus?) Universitet der kommer og holder foredrag samt har lidt undervisning. Det skal nok blive godt! Fredag er der stadig ingen lærer, grundet, at det alle er taget til Barcelona. Derfor har vi fået en opgave som vi så skal sidde og laver selv derhjemme, hæhæ!

Imorgen aften skal jeg så hen til min veninde, Emilie, og så skal vi hygge og fejre at vi ikke skal i skole den efterfølgende dag. Ak ja, livets små glæder som studerende ;)

Desuden så tror jeg faktisk, at der er et køb jeg endnu ikke har fået vist jer? Det er godt nok ikke tøj, men det er stadig mægtig pænt! (og dyrt, av.). Det får i hvert fald at se snarest, jeg skal bare lige have hapset nogle billeder af det, og gerne når der er ordenlig lys til det.

Er der ellers noget, som i godt kunne tænke jer at se/læse? 

//L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere