lørdag den 27. oktober 2012

Home alone


Mine forældre er smuttet ud af døren, det er lørdag, jeg er alene hjemme. Men dette passer mig egentlig også helt fint, så kan jeg få lavet mine lektier (hvem sagde optimisme?) og bare hygge. Jeg har nemlig ikke just lavet det store idag, da jeg har været lidt halvynkelig idag. Vi havde idræt i fredags, og vi skulle her spille hockey, hvilket var helt fint og ganske sjovt, dog var jeg bare lige en smule øm her til morges..

Om lidt skal jeg nok også snart igang med at kigge lidt på noget aftensmad, har valgt at kaste mig ud i en nudelsalat med grønne bønner og karamelliserede peanuts. Det bliver festligt!
(Nævnte jeg, at jeg ikke var den store kok?)

Håber i har en hyggelig lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere