lørdag den 6. oktober 2012

Sweater weather

Når det bliver koldt og trist vintervejr er jeg hoppet i dejlige sweaters. Det er der ingen tvivl om! Disse 4 nedenstående sæt måtte meget gerne flytte ind hos mig asap. Som nogen måske kan spotte, så er den lyserøde angorasweater allerede landet i mit fine tøjskab. På trods af, at den fælder utrolig meget, er jeg glad! Så mangler jeg jo kun YSL ringen og de hvide reebok sneakers. Er især vild med YSL ringen med den "hvide" sten, hold nu op den er laber! 
Hvad synes i, og har i en favorit?
Ved nærmere eftertanke, så går der måske lige lovlig meget mormor i det 4. sæt både med bukserne og skoene. Men er dog ikke helt sikker.. 
sweater weather

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere