onsdag den 24. oktober 2012

Unrealistic wishes

Unrealistic wishes

Unrealistic wishes by laerkebrandt 
Åh hvor ville jeg hjertens gerne eje alt hvad der er på billedet (og mere til!). Jeg har forresten "snart" førdselsdag (30. novemter, men min mor pipper efter en ønskeliste), så jeg vil forsøge at lave en ønskeliste med realistiske ønsker. 
Især parfumen fra Chanel er fantastisk! Dog er jeg lidt for nærrig til at smide 950 kr. for 75 ml.. 
Cartier uret har jeg altid haft et godt øje til. Jeg har bare noget med ure, tror aldrig jeg får nok af dem! Kender i det? 

2 kommentarer:

  1. Ville (næsten) gi min højre arm for Acne-jakken og Louboutin-loafers'ene! SÅ pænt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er simpelthen så pæne de to ting! Tror dog jakken vil egne sig bedst med to arme, høhø ;)
      //L.

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere