lørdag den 24. november 2012

Realistic Wishes #Clothing

Realistic Wishes #clothing

Realistic Wishes #clothing by laerkebrandt featuring wool scarves

Strik, strik, strik. Det er en af de ting jeg aldrig får nok af! Det er noget af det mest behagelige jeg kan iføre mig. Derfor stå dette naturligvis også på min ønskeliste. For mig er det vigtigt, at det varmer og holder længe, derfor: kvalitet frem for kvantitet. Jeg er mist til de enkle og klassiske, men synes nu også den med dip-dye "mønsteret" er fin. En hvid strik går jeg virkelig og mangler. Det er bare lige med at finde en pæn model, som man også kan betale. Jeg kan bedst lide de modeller der er lidt store, løse, varme og gerne med en lidt stor halsåbning, så man lige kan skimte kravebenene. Såfremt halsåbningen er lidt stor, synes jeg ikke det gør noget, at den er lidt stor og uformelig. 

Nederdele er også noget jeg mangler. Vil næsten vove at påstå at jeg ikke har nogle nederdele (eller hvert fald ikke nogle jeg kan bruge, ahem..) Derfor står dette også højt på min ønskeliste. Meget gerne en i læder! Nederdele er også fine sammen med en lidst stor og grov strik, da man herved skaber en kontrast, og det kan vi jo godt lide! Jeg vil ogsaå gerne finde nogle med forskellig struktur. Derfor ønsker jeg mig både nederdele af læder, velour, jersey osv. 

Der er næsten intet bedre om vinteren end at kunne putte sig i et lækkert, pænt og varmt tørklæde. Derfor er disse også sat ind i min collage. Disse to er fra Acne, de er begge i 100% lammeuld og er derfor varme og bløde, dertil har de også en form for "stivhed" så de sidder pænt om halsen. Handsker er jo også uundværlige. Jeg har allerede et par sorte læderluffer, men vil også gerne have nogle handsker med fingre i. Dette ser både pænere ud og er også en smule mere praktisk. Disse fra Designers Remix er super pæne! Jeg har prøvet dem, og ærget mig grumt meget over, at jeg ikke købte dem da der ver 20% på dem. Derfor er lige præcis disse endt på min ønskeliste. Stykket med strik gør dem bare endnu mere praktiske og knap så damede. 

Kjoler er jo også en central del af garderoben, i hvert fald for mig. Jeg mangler derfor nogle kjoler man kan bruge til hverdag, men de må også gerne kunne peppes op og bruges om aftenen. Her er der en sort fra Topshop som er enkel og fin. Dog er det modellen fra Ganni der fylder mine tanker når vi snakker om sorte kjoler af denne model. Men når de nu koster 1100 kr (correct me if i'm wrong) så rynker man lige lidt på næsen og tager det til genovervejelse. (Hvert fald hvis man hedder Lærke og er jordens mest ubeslutsomme pige når det drejer sig om ting der koster penge). 

Undertøj kan man vel også altid bruge, og især lige nu mangler jeg noget nyt. Jeg er en af de personer der som udgangspunkt kun kigger på sort undertøj, der skal meget til, før jeg bliver draget af et farvet sæt undertøj. Dertil skal det også helst være med blonder, det er så fint! Mit yndlingsmærke er Chantelle, hvilket økonomisk set overhovedet ikke er særlig godt. Har så sent som idag fundet en fin bh fra Chantelle, men da prisen var 590 hængte jeg den pænt tilbage og slukkede mine små julelys i øjnene. (Godt det snart er min fødselsdag, og efterfølgende jul!) 

Hvad har i af ønsker til jul eller fødselsdag? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere