onsdag den 7. november 2012

Skyfall


Har fri idag, og har derfor en aftale med min ven. Han kommer her om 5 minutter, så jeg har faktisk bare en lille bitte smule travlt, ahem..
Men i så fald, så skal vi hygge, spise sushi og ind og se Skyfall. Det skal nok blive godt! Er der nogle der har set den?
Jeg vil smutte igen, ville bare lige sige hej for en kort stund.
Forresten hvad er det nu for noget dårligt vejr! Jeg er allerede smuttet i min nye strik (mors hjemmestrik, hurra!). Måske der kommer billeder senere, sammen med mine sneakers som jeg lovede for et godt stykke tid siden... Bedre sent end aldrig, er det ikek det man siger?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere