onsdag den 12. december 2012

At the moment


Ikke just et opfindsomt outfit. Det består af sorte jeans, stor strik og varmt tørklæde. Men hold nu op hvor er det bare behageligt! Tror jeg skal skaffe mig nogle flere uldbluser, det er både praktisk og pænt.
Det er forresten dette sorte Acne tørklæde som jeg nævnte i forrige indlæg. Det skal varme mig hele vinteren!
Min opgave går fremad, så jeg er skam ganske tilfreds.
Er i stadig med derude?

Uh! Desuden er jeg bliver kontaktet af en, der har været så sød at gøre mig opmærksom på en praktisk og fin hjemmeside. Men mere om det senere! To ord: mode og inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere