fredag den 7. december 2012

Coffee my love


Siger nu pænt goddag til 14 dage med stress. Jeg skal nemlig skrive SRP opgave i de 14 dage. Det bliver stressende, men helt sikkert spændende!
Hvis er heldige, får i et par indlæg i ny og næ. Dog bliver det næppe indeholdende outfits, da de nok er knap så fashionabelt og spændende, men nu må vi se.
Kan i forresten spotte noget nyt på billedet? Det er sort (ligesom resten, ahem..), stort, dejligt, blødt og det bliver min bedste ven hele vinteren. Det er jo ikke helt skidt at have fødselsdag ;)
Jeg har dog også selv købt noget til vinteren, men mere om det senere!
Nu vil jeg smutte tilbage til arbejdet.
Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere