lørdag den 15. december 2012

First hand

Siden jeg blev tippet om er denne. Det er en inspirationsside hvor trendspottere udvælger trendy items samt outfits. Det kunne f.eks. være et ur fra Marc Jacobs, eller måske en T-shirt fra H&M. Derudover kan de også uploade deres egne outfits til inspiration for jer besøgende.
Disse trendspottere er udvalgt af First hand, hvilket har resulteret i gode og variererende stile. Der er ca. 40 trendspottere. Men man kan ansøge om at blive Trendspotter for dem. Hvis man synes, at dette lyder fristende, gøres det her!

De forskellige items som man har liket kan ses under "my picks". Her får man et overblik over alt det man har liket, og kan fungere som et stort moodboard, eller bare en (u)realistisk ønskeliste. Smart!
Her ses f.eks. hvad jeg har liket. Man logger ind via facebook.

Line & JO - Ring | Smyqs
Marc eiffel tee | Weekday
Leather Mini Skirt - Just Added - Sale - Categories
Amazing Amy - Grey Melange Wool/Cashmere Scarf - 95 % Wool / 5 % Cashmere
AKITA - Just in
MARC BY MARC JACOBS 'Amy' Crystal Bracelet Watch | Nordstrom
Mason Pearson Pocket Pure Bristle Brush: Amazon.co.uk: Health & Beauty
Mulberry taske


Lige nu kører der en konkurrence, her kan man vinde Mulberrys Del Rey taske der har en værdi af 8500 kr. Det er jo ikke helt dårligt ;)
I finder konkurrencen på First Hands facebookside lige her.

Jeg synes det er et godt koncept, og en god inspirationskilde der ikke er uoverskuelig. Dog synes jeg det ville have været rart, hvis man selv kunne poste noget som man kun kunne se hos sig selv. En anden ting der ville være dejligt ville være, at man måske kunne inddele de ting man har liket i forskellige kategorier

Kender i siden, og hvad synes i om den? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere