torsdag den 24. januar 2013

23.01.12 | Outfit

Her er mit outfit fra igår. Det er som nævnt klassisk, casual og behageligt.





Jeg var hoppet i min mors dejlige store strik/cardigan, den er pæn og dejlig! (læs: hvorfor er den ikke i mit skab!). Så tænker man, "Jamen jeg kan da bare lige købe én magen til, problem solved", men nej.. Den er 15 år gammel, så det vil være en større skattejagt.
Derudover har jeg mit sorte Acne tørrklæde på (kærlighed), min grå bluse fra Weekday collection, gamle bukser fra H&M og nogle forholdsvis nye sko fra A Pair. De kan forresten købes HER og endda på tilbud! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere