onsdag den 23. januar 2013

23.01.13 | Detalje og blandede bolcher


Et enkelt detalje billede fra dagens outfit. Enkelt og behageligt! Resten af billederne kommer imorgen, så bare vent. Jeg har nemlig været ude i kulden og vimse rundt, med min kære pappi som fotograf. Da det var her til eftermiddag/aften (you name it) billederne blev taget, er lyset måske ikke helt optimalt.

Her til aften skal jeg i biografen og se De Urørlige med mit franskhold, så det skal nok blive godt! Jeg har kun hørt godt om filmen, så det tegner godt.
Når nu vi er under emnet skole, så har jeg 5 afleveringer til den kommende uge. Derfor er tiden og overskuddet til indlæg og pæne billeder ikke helt så eksisterende. Men jeg skal nok vende stærkt tilbage, hæhæ!

Desuden har jeg en super fed nyhed at fortælle jer. Jeg har nemlig fået den dejlige nyhed, at jeg er blev Trendspotter på Firsthand.dk. Det er et kæmpe skulderklap for mig, og jeg frydes over at være så heldig og blive udvalgt til dette!
Jeg har tidligere skrevet et indlæg om konceptet, find det HER. Smut endelig ind og kig. Det er dansk, inspirerende og nyt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere