tirsdag den 15. januar 2013

London, baby!


Det er london jeg drager til i morgen (meget) tidlig. Det skal nok blive godt!
Har dog haft 40.000 ting jeg har skulle have styr på inden jeg tager afsted, så det har været lidt tungt på det sidste. Men jeg håber, at det vender så snart jeg står op imorgen kl. 04:30 (!)

Nu vil jeg så småt begynde at pakke nogle sager. Vi skal være afsted i 3 dage, og der er derfor kun behov for håndbagagen. Jeg er en af de typer der er max dårlig til at pakke. Ikke fordi jeg ikke kan finde ud af, men det er bare så mange andre ting der pludselig bliver interessante, idet jeg begynder at pakke. Men jeg har da fået åbnet kufferten, så langt så godt!

Om jeg får planlagt nogle indlæg er lidt i det uvisse. Hvis jeg får tid vil jeg gerne lave to til jer. Men jeg ser på det! (Jeg har lyst til at lave dem nu, men først skal jeg pakke, eller prøve på det..)

Kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere