tirsdag den 19. februar 2013

OH YES!


Ferie ferie ferie, det er bestemt ikke dårligt!
Jeg har brugt de første 4 dage i sommerhus med 8 utrolig dejlige piger (fredag- mandag), og om 2 timer sidder jeg i toget mod kastrup. Nu går turen nemlig til Berlin med en dejlig dame Emilie, som også var med i sommerhuset. Jeg glæder mig som en gal!
Vi kommer hjem fra berlin fredag aften/nat, så vi har ca. 3 dage dernede.
Måske der kommer lidt billeder på instagram (laerkebrandt), såfremt vi har internet i lejligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere