lørdag den 2. februar 2013

work work work work

Jeg sidder i København her i weekenden, da vi skal sætte en lejlighed i stand. Dog går noget af tiden også med afleveringer (Mandag.. Så. Tæt. På.) samt lidt afslapning en gang i ny og næ. Disse to nedensåtende billeder stammer fra min Instagram profil (med på moden, oh yes!), hvor der ofte kommer små halv ligegyldige men "hyggelige" opdateringer fra mig. I kan finde mig ved at søge efter laerkebrandt. 
Har i en Instagram profil? Så sig endelig til, så kigger jeg forbi, hæhæ! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere