søndag den 17. marts 2013

Når jeg nu engang skal have den der hue på...

Så er "kravet" jo at man skal være klædt i vidt. Bum bum kan man så tænke. Hvor finder man hvidt tøj der er  pænt og ikke koster kassen? Jeg har endnu ikke fundet ud af det endnu, så meget kan jeg fortælle jer. Men ikke desto mindre har jeg været rundt og finde inspiration hos den inspirerende bloggerinde Ivania carpio. Hun har mange outfits med hvidt som jo er noget så pæne! Dog er hendes tøj ikke altid helt billigt, men inspiration er der hvert fald nok af!
Noget af hendes tøj har hun selv designet, og det er simpelthen så pænt. Jeg tror dog næppe, at det er noget jeg skal kaste mig ud i, ahem..
Her er lige et par billeder fra hendes blog, som jeg har fundet inspirerende!

Idéer til påklædning er hjertens velkommne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere