torsdag den 7. marts 2013

Same | Same

Same | Same by laerkebrandt featuring shopper handbags
åh ja, hvem der ikke kunne tænke sig en lækker taske! Nu er det bare sådan, at penge ikke altid rækker til sådan en sag der alligevel koster knaster. Men så vil nogle sige halleluja for highstreet butikkerne, der meget pænt låner inspiration fra hypede og dyre designs. Dog har jeg selv et lidt ambivalent forhold til det med efterligninger. Man kan selvfølgelig godt lade sig inspirere en smule, men at være desideret copycat er ikke et plus hos mig. Hvad med jer? 

Men ikke desto mindre har jeg alligevel været lidt rundt på forskellige webshops og finde billigere alternativer. Disse vil jeg mene, at jeg selv vil kunne gå med til, måske med undtagelse af den øverste (not sure yet). Selvfølgelig kan man argumentere for, at dem i midten da også ligner hinanden utrolig meget, hvilket de da også gør. Men alligevel er modellen så neutral i sit udtryk, at det her ikke gør mig det helt store.  (det er noget helt andet med Gina Tricot's version af Balenciaga..).
De to nederste ligner ikke desideret hinanden, men de har dog alligevel nogle fælles træk. Derfor skulle i ikke snydes for dem! 
Selv vil jeg mægtig gerne eje alle 3 modeller - og selvfølgelig helst dem til højre (surprise, surprise!). De tre tasker er designet af henholdsvis: Stella McCartney, Jil Sander og Givenchy.
alle highstreetmodellerne har jeg fundet hos Zara, som generelt lader sig inspirere af de store modehuse. Dette er dog oftest med et godt udfald! 
Hvad synes i om de her tasker, er det nogle i kunne tænke jer? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere