fredag den 24. maj 2013

Halvvejs de 44, hurra hurra!



Jeps, min kære dejlige søster Mai har fødselsdag idag! Hurra hurra! Tænk at hun fylder hele 22 år idag - så er hun halvvejs de 44!
Som bekendt er min kære søster (faktisk begge to) bosat i københavn, og jeg kan derfor desværre ikke fejre hende med lys, kage, gaver og hele molevitten. Derfor håber jeg, at hun bliver fejret med stil derover i københavn!
Hvor og hvornår hun skal fejres vides endnu ikke. Hun overvejer dog for første gang, at holde det i sin lejlighed, og ikke komme hjem til de gamle, som hun ellers plejer. I så fald glæder jeg mig til at fejre hende.

Men ja; 1000000 gange tillykke, 1000000 gange kys og kram til min kære søster!
Jeg takker for vejret, det er lækkert! Også på trods af, at jeg har siddet indenfor til eksamen halvdelen af dagen!

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere