lørdag den 25. maj 2013

Man kan ikke se så meget, men i skal ikke snydes

Bum bum, "knipsede" lige et par billeder af mit outfit idag. Det er sort (desværre ikke med den vilde struktur jf. mit forrige indlæg )
Jeg har nu investeret i en tynd jersey cardigan, der er en smule(!) draperet. Da jeg lige har brugt en masse penge på min kære computer, syntes jeg ikke lige, at jeg også skulle bruge penge på tøj. Dog hang denne sag i H&M til sølle 129 kr. Jeg havde tidligere snakket med min mor om, at jeg manglede sådan en cardigan.
Jeg slog til, købte den og nu hænger den så på mig konstant lige pt. Jeg tror også, at den bliver flittigt brugt til sommer, hvor jeg skal til Rhodos (uh!) - men mere om det senere! Nu: billederne der viser min cardigan i aktion. Her har jeg dog "smidt" den lidt rundt, så den får en draperet effekt. Et stykke tøj, to måder at bære det på, bonus!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere