torsdag den 23. maj 2013

Så så man lige mig!





Jeg har købt noget. Denne gang er det både pænt OG praktisk (hvert fald i mit hoved)
Faktisk kan i se lidt af den på billedet. Jeg har nemlig købt en MacBook Air. En sød og pæn sag der er noget så fantastisk (kan i fornemme min vedvarende ekstase over min tekniske partner?)
Jeg er nu fri for, at slæbe min gamle (og tunge) Dell computer med til eksaminerne. Hvilket jeg sætter stor pris på!

Jeg skal selvfølgelig vænne mig til et nyt styresystem, men det går da fremad! Men tips og smarte genveje modtages dog med glæde.

Faktisk har jeg også modtaget noget andet nyt, som også er mindst lige så fantstisk! Jeg har ventet laaaang tid på at kunne investere i den. Den får i selvfølgelig også at se snarest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere