mandag den 27. maj 2013

Textures - outfit - expensive

textures

textures by laerkebrandt featuring ray-ban

I forlængelse af mit indlæg om strukturer, har jeg lavet tre outfits Disse er (desværre) alle tre i den dyre ende. Men inspiration siger man vel aldrig nej til!
Jeg har også i sinde, at lave nogle mere budgetvenlige outfits, hvor der indgår forskellige strukturer i stoffet.

Første sæt
Jeg kiggede på polyvore, så shortsne og tænkte, de skal med! De er smækfyldt med struktur, og den shiny overflade gør dem anderledes, for slet ikke at tale om formen på shortsne. Da shortsne er ret vilde i sig selv, har jeg valgt blot at tilføje en enkel top, som man ikke fjerne opmærksomheden fra shortsne. Man kan også bruge en løsere top (helst uden ærmer) og stoppe den ned i shortsne. Jeg tror faktisk, at det vil se pænere ud i virkeligheden. Men nu var det lige den stramme top der så bedst ud på billedet.
Af sko har jeg valgt at sætte nogle espadrillers til. De giver outfittet et mere afslappet look, da de nedtoner shortsne.
Idéen om store og gerne runde solbriller til dette sæt tiltalte mig meget. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes at det passer så fint til! Jeg kan lige forestille mig det; små hyggeligt gader i Rom, ovenstående outfit, brune stænger og arme, de runde solbriller og så et hår med massere af volumen og lidt fald (jeg tænker lidt alla Brigitte Bardot, bare se her)
Jeg drømmer om disse sko, synes simpelthen de er så fine, især ”stoffet” de har brugt til skoen, og det faktum, at de har påsat læder på spisen af skoen. Behøver jeg sige, at jeg er fuldstændig solgt? De er desværre aaaalt for dyre til, at jeg nogensinde køber dem.
Jeg krydser fingre for, at jeg kan finde en billiger udgave, der minder om. Måske der kommer et indlæg om det, var det noget?

Andet sæt
Jeg har her benyttet mig af nogle meget mere klassiske strukturer og kvaliteter. Lædershorts er altid en sikker vinder. Og sammen med den draperet top ser det efter min mening intet mindre end fantastisk ud. Da det er et meget neutralt outfit, har jeg valgt at give lidt ekstra til outfittet i form af sko. Her har jeg brugt nogle sorte støvler fra Alexander Wang.  De er både klassiske, men også rå. Man skulle da være et skarn, hvis man ikke lige kunne hoppe i dem!
Jeg har til sidst valgt at toppe det med et par Ray-Ban clubmaster solbriller, en klassiker der gør det lidt mere råt. 

Tredje sæt
Jeg så disse shorts på polyvore og var fast besluttet på, at de også skulle med i min lille collage. Jeg er vild med at de klassiske look på shortsne er blødt op med detaljen ved benene. Måske det er lidt svært at se på dette billede, men de har klippet det nederste stykke af shortsne af, hvorefter de så har syet det på igen med ”løse” sting (kan i fornemme at jeg ikke er syerske, ahem…). Såfremt min beskrivelse ikke gav nogen forståelse, så kan i finde shortsne lige HER
Jeg har valgt at sætte en mere rå top  til de ”klassiske” shorts. Dette gør, at looket bliver blødt op og får en mere afslappet udtryk.  
For at give outfittet et lille twist har jeg valgt igen at benytte mig af en af Mr. Wangs mange pæne sko. Denne gang er det en støvle, men med cutout-effekt. Der er også på skoen brugt to forskellige former for læder, hvilket igen giver dybde til outfittet. 

2 kommentarer:

  1. Åh, hvis bare man havde pengene ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis.. Engang i mit næste liv, så kommer det! Jeg er helt overbevist, hæhæ!

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere