søndag den 9. juni 2013

Final-fucking-ly!




Efter lang tids søgen har jeg ENDELIG fundet det!  Jeg har været igennem alle potentielle butikker i Odense og et utal af webshops for at finde noget jeg kunne bruge. Noget jeg synes var pænt, noget jeg ville betale for. Det var noget af en prøve! Men da jeg så tilfældigvis gik ind i Weekday, hang den der. Lige præcis den (faktisk dem..) det skulle være. Jeg hev de tænkelige størrelser med mig og gik glad og tilfreds ind i prøverummet. Jeg fik det på, og jeg var ikke i tvivl et eneste sekund. Det var det, jeg skulle have, bum! 
Jeg vil endnu ikke røbe helt hvad det er, men blot nøjes med, at give jer et par billeder. Måske i allerede kan gætte hvad det er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere