onsdag den 19. juni 2013

Silence

Jeg har 2 eksamens meget tæt på hinanden, men så er jeg også færdig og er klar til den der pæne hue! Derfor vil der altså være stille herinde indtil da.
Jeg krydser alt hvad jeg kan -  det også gælder mit hår, det "krydser" adskillige gange...
Jeg skal og og trække en eksamenstekst til fransk (24-timers prøve) imorgen klokken otte. nervøs? oh yes! Men nu må jeg se. Der er heldigvis nogle fra holdet, der har trukket idag og skal op imorgen. Hvis jeg er i tvivl om noget, kan jeg jo altid spørge dem.
Men efter fransk står den på religion, det er jeg også begyndt at læse op til, da jeg meget gerne vil med til en fødselsdag i København!

Men ja, vi ses på den anden side!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere