fredag den 7. juni 2013

Time for a train

Sidder lige pt. i et tog mod København, turen går nemlig mod min kære søster (eller én af dem)!
Grundet en AT-eksamen der ikke gik helt tilfredsstillende, sagde min søster at jeg da skulle komme hen til hende. Komme til gadefest i København. Komme og fejre, at jeg har overstået danske gymnasiers største fejltagelse: AT. Dertil er der også nogle gode shoppingmuligheder, ahem! Deriblandt Acne lagersalg imorgen (Lørdag) - "du-må-lige-have-mig-undskyldt-jeg-skal-lige-trække-over-på-mit-kort"-stemning i mit materialistiske hjerte!
Så kl. 16:15 siger jeg hej til gode og glade dage, hej til søster (+ søs' veninde og kæreste), hej til gadefest, hej til shopping, hej til Acne lagersalg og hej til minus på kontoen.

Forssten har jeg noget nyt på. Den kan lige skimtes på ovenstående billeder. 6 ord; jeg er allerede glad for den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere