torsdag den 18. juli 2013

And she's back!

Så er jeg tilbage i lille søde Danmark. Bedre sent end aldrig! Vores fly blev desværre 5 timer forsinket, grundet en fasan, der fløj ind i motoren på flyet. Heldigvis blev vi kørt ind til et hotel, hvor vi fik mad og kunne opholde os i fællesområderne indtil kl. 02:45, hvor der igen kom busser og kørte os til lufthavnen. Jeg var først helt hjemme ved en otte-tiden i morges, tror jeg. Da jeg er lidt træt efter en nat uden den store mængde søvn, vil jeg nok gå "tidligt" i seng i aften.

Men ja, jeg er tilbage. Jeg har nogle indlæg i ærmet, som jeg gerne vil have bikset sammen til jer (og gerne inden for den nærmeste fremtid!). Heriblandt et indlæg der var påtænkt at skulle have været udgivet inden min ferie, ahem.. Men endnu engang: Bedre sent end aldrig..!

Men nu vil jeg smutte ned og få en bid brød sammen med de gamle.

xx L

4 kommentarer:

  1. Uha, sikke dog en omgang! Det er aldrig sjovt med forsinkede fly. Men altid noget, at I kom helskindet hjem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er det godt nok ikke. Men i det mindste var servicen stadig høj! :-)

      Slet
  2. Åh det lyder ikke som den fedeste tur hjem - en fasan i motoren?!?! du godeste....

    I det mindst er du hjemme nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis sad vi ikke i flyet da fasanen fløj ind i motoren. Men det gav selvfølgelig anledning til forsinkelser, da der var et behov for et nyt fly. Men ja, efter fem timers forsinkelse kom jeg også sikkert hjem! :-)

      Det er forresten dejligt at se, at du er begyndt at blogge igen! (Jeg har åbenbart misset at du er begyndt igen). Må lige finde dig på bloglovin nu ;-)

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere