tirsdag den 6. august 2013

Interior inspo






Lidt inspirerende billeder som lovet. Dog er de fleste af dem nok ret urealistiske, men man kan altid inddrage nogle af elementerne. Udover at alle billeder er af fine boliger, er der som sådan ikke nogen rød tråd i det. Jeg har en meget varierende boligstil (is that even a word?), hvilket også til tider ikke kan kombineres i den forstand. Dog har jeg tænkt mig, at jeg skal have nogle af de famøse billedehylder fra IKEA. Dette gør, at jeg kan flytte rundt på billeder, plakater og de andre ting jeg vælger at placere på hylderne. Jeg har dog endnu ikke fundet nogle fine plakater at stille på hylderne, dog ville de to plakater på det første billede være et godt bud og Andy Warhol plakaten på nederste billede. Hvis jeg nogensinde kommer til Stockholm, vil jeg gøre meget, for at få fat i den plakat. Så fin! Derudover skal plakaterne blandes med nogle fotografier. Disse både af venner/familie men også fotografier som dem på det tredje billede. Måske man kunne "skeje lidt ud" ved at sætte de personlige fotografier i små guldrammer, og holde de andre i smalle sorte rammer?

Arbejdspladsen på det fjerde billede er også helt fantastisk! Pludselig vil jeg meget gerne have en sort væg. Dette kommer dog heller ikke til at ske, da det kræver et virkelig stort rum. (Men man kan måse også bare male en sort firkant ved skrivebordet?). Jeg synes dog det er en fin idé med at bruge bøjlerne til at hænge diverse magasiner op på.

Der er simpelthen så mange muligheder. Jeg kan næsten ikke bestemme mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere