tirsdag den 1. april 2014

Når det begynder at blive pinligt




Jeg er mildest talt forelsket i mine Nike Air Max Thea. De har hængt på mine fødder næsten hver eneste dag! - Hvorfor det begynder at blive lidt pinligt, haha!
De er noget så behageligt at have på. Dertil er de også lidt mere feminine end Nike Air Max, hvilket jeg ser som et stort plus. Da jeg ikke lige er en str. 36-38 synes jeg hurtigt at Air Max kan se vældig store ud til mig (selvom andre kvinder sagtens kan se lækre ud med Air Max i en størrelse 40).

Jeg glæder mig til, at det bliver sommer så jeg kan smække dem sammen med en kjole og selvfølgelig (hvide) ben. Skandinavisk hud, du er nu dejlig..

Det er et stykke tid siden jeg har købt mine - hvilket nok også kan ses på billederne. Derfor ved jeg ikke hvor man kan få denne model. Men jeg købte på daværende tidspunkt det sidste par der var i Rezet.

2 kommentarer:

  1. Haha, det er da ikke pinligt, men fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det bestemt. Måske en god blanding af fantastisk og pinligt? ;-)

      //L.

      Slet

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere