mandag den 6. april 2015

No more vacation

FullSizeRender.jpg
Er på nuværende tidspunkt i toget og på vej til kære København. Har haft en fantastisk ferie hjemme hos de gamle i Odense. Havde planer om at læse lidt, hvilket dog ikke skete. Men let's face it, det overrasker ingen. Det stod FERIE i min pande i onsdags, og det skulle ikke erstattes af studie. Alting til sin tid som man siger, ikke sandt? Tænker jeg når det i denne uge (løgn). 
Der har været problemer med togene, hvorfor jeg frygtede kaos og lang ventetid, men det havde jeg slet ikke behøvet. Jeg ventede ikke længe før der kom et tog mod københavn, og ved i hvad? Jeg har hele fire sæder for mig selv, ikke dårligt tænker i nok? Ja, jeg beklager mig heller ikke. Bruger selvfølgelig alle fire. Ikke noget der. Et til min tunge legemsdel, et til at slå benene op på, et til jakken og håndtasken (lyder som en gammel dame, jeg ved det godt) og det sidste til bagagen. Man skal jo ikke nøjes!
For en god ordens skyld skal det selvfølgelig nævnes, at der næsten ikke er nogle folk med toget. Bare så i ikke tror, at jeg er (så) egoistisk.
Håber i har haft en dejlig påske! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere