torsdag den 2. april 2015

Tough life




Har smækket den tungeste legemsdel jeg ejer i sofaen og smidt benene op. Derudover meget stolt af at have begyndt fødslen på en mindre strategiopgave. En hel halv side er blevet skrevet. Om jeg har det hårdt? Det kan jeg da lige love jer for! Jeg er blevet kørt hjem, kommet hjem til et fyldt (og noget mere inspirerende) køleskab, kommet hjem til en fantastisk kaffe og så skal man også leve med at få service og kærlighed. I kan vel nok fornemme de hårde kår jeg må leve med.  Jeg har taget en for holdet, så er det sagt.


Det er påske og jeg har undervisningsfri helt frem til mandag (Det er ikke ferie, bare lige for at gøre opmærksom på min hårde tilværelse).
Mine planer er ikke mange, men de jeg har inkluderer godt selskab og mad. Det betyder at mit hjerte og min mave er glad, og så er der jo næsten verdensfred. Jeg sætter selvfølgelig resten af påsken af til strategiopgaven og lidt læsning (av hva'?).

Jeg håber i får en fantastisk påske, og hvis i synes jeg har det lidt hårdt er i velkommen til at fælde en tåre for mig.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere