fredag den 11. september 2015

Du søde vinter #1

knit

knit by laerkebrandt on Polyvore

Strik strik strik strik. Det er en fantastisk opfindelse. det er varmt, behageligt og pænt. Det er tilmed så dejlig let om morgen, når man skal finde ud af hvad man skal have på. kort o godt, jeg er fan. Det kan jeg umuligt være ene om. 
Helst vil jeg pakke mig helt ind i strik i lag og bogstaveligt over det hele. Og det er ikke på den der "Jeg har lige købt striksættet fra Zara" (are you with me?). Men jeg er afklaret med, at det ikke kommer til at ske. Jeg er ikke deprimeret og er stadig ved godt mod.

Pænt ser det da også ud med trusser og en strik, men praktisk er det altså ikke. Så den går ikke ude i offentligheden mine damer og herrer. Og det gør leggings og en kort top heller ikke. Men det er en helt anden side af en helt anden sag. Mere om det en anden gang.

Selv er jeg hver vinter overbevist om, at jeg ikke har noget vintertøj, og det er jo en stor løgn. Men det er der jo en løsning til, jeg moderer den en smule. Jeg har ikke noget nok vintertøj. Og heriblandt striktrøjer (surprise, den havde i nok ikke set komme). Og det gør i måske også? Det kan i hvert fald ikke skade med et par ekstra, vel? Og som den søde person jeg nu engang er (det meste af tiden) tilbyder jeg jer et udvalg af de trøjer jeg har set mig varm på (you get it, varm og strik? Ja, jeg har været onkel i mit tidligere liv. Humoren hænger ved. Det er forfærdeligt).
Så det bliver i næste indlæg, for jeg snyder jer ikke for noget - heller ikke ventetiden.

//L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
København S , Danmark, Denmark
20 år, bosat i København. Jeg har en stor forkærlighed for alt der er sort. "Desværre" har jeg også en smag, som er for dyr til min pengepung. Derfor vil der her på bloggen også blive skrevet om mange urealistiske drømme og ønsker. Her gerne efterfulgt af et mere realistisk ønske.

Faste læsere